Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt. Lees hier meer.

De Leerlijn
Lezen en schrijven
Dé complete leesmethodiek
voor begrijpend lezen
Waarom kiezen voor de Leerlijn Lezen en Schrijven?
De Leerlijn Lezen en Schrijven van De Schoolschrijver is dé complete leesmethodiek voor begrijpend- en voortgezet technisch lezen in het basisonderwijs, voor groep 3-8.
Leerlijn Lezen en Schrijven
Dé complete leesmethodiek voor begrijpend- en voortgezet technisch lezen in het basisonderwijs.
Inhoud en opbouw
In de digibordlessen met een belangrijke rol voor kinderboekenschrijvers staat het lezen van rijke teksten en het schrijven van verhalen centraal.
Financieringstips
Scholen en bibliotheken kunnen geregeld een beroep doen op subsidies en regelingen voor cultuureducatie en leesbevordering. Wil je de lees- en schrijfvaardigheid op de basisschool structureel verbeteren en met onze lesprogramma’s aan de slag?
Bezoek een gratis sneak preview
Bezoek nu gratis een online sneak preview van een van onze lesprogramma's of trainingen. In 30-45 minuten word je bijgepraat door een ervaren kinderboekenschrijver (Schoolschrijver), samen met onze schooladviseurs en onderwijsdeskundigen.
Altijd op de hoogte
Schrijf je in voor één van onze nieuwsbrieven. Maandelijks nieuws, inspiratie en tips voor basisscholen en bibliotheken.
Offerte Leerlijn
Wil je graag een offerte ontvangen? Vraag die dan hier aan. Geef in het formulier jullie wensen aan, dan nemen wij contact op om samen de puntjes op de "i" te zetten.
Heb je vragen?
Ben je geïnteresseerd, heb je een vraag of wil je in contact komen met De Schoolschrijver? Bel of mail ons vrijblijvend op 020-8463069 en interesse@deschoolschrijver.nl
De lessen zijn goed en makkelijk uitvoerbaar en de handleiding erbij was goed te volgen. Het kostte ook niet heel veel extra tijd om de lessen uit te voeren en de schrijfopdracht was zo fijn en klein opgebouwd dat zelfs de leerling met de grootste taalachterstand meteen aan de slag ging en kon.